röra

Detta inlägget kommer bli en stor röra och ni lär väl kanske inte ens förstå hälften , men det är inte meningen över huvud taget för jag måste skriva av mig nu innan allting bara skiter sig .. Jag mår bäst av att skriva!
Detta inlägget lär jag antagligen ångra ock ta bort men nu har jag i alla fall fått skriva av mig lite..  

Jag vet inte alls vad jag ska skriva, hur jag ska skriva, inget alls.. Vill bara trycka ner alla tagenter och få orden skrivna, allting i mitt huvud är en stor röra. Jag har världens bästa son ock det är han som får mig att orka, han ska ha det bästa! För alla spelar jag bara en stor charad, en charad som mår okej.. Kanske det är värre, eller bättre?! Jag mår inte alls bra egentligen ock har försöker att kämpa men det funkar inte, jag kommer ingen vart. Förstår inte hur allt bara kan ändras, från världens lyckligaste till raka motsatsen.. Jag önskar man kunde styra över sina känslor, då hade mitt liv varit perfekt nu.. Folk snackar om ett förevigt, även vi gjorde det, men fakk det ordet, ett ord som sårar enormt i slutet bara! Varför planera saker när det ändå inte blir av, det sårar bara mer det också.. Jag såg fram emot allt vi planerade som aldrig kommer bli av, någonsin. Minnena kommer alltid att finnas där, dem vill inte försvinna.. Tänker på allt positivt ock saknar det oehört mycket, varför kommer bara det up ock inte allt negaivt? Saken hade varit lättare då. Jag saknar dig, jag saknar dig obeskrivligt mycket. Tänk att en person kan vara så mycket i ens liv att man blir helt förstörd när den försvinner. Förrut trodde jag att saker ock ting hade en mening, men inte nu längre alls för vad är det för mening att en ska förstöras? Jag förstår att känslor kan försvinna ock det är något man får acceptera för dem kan man inte styra över, men varför leka när man märker att det blir så? Framocktillbaka.. Jag trodde mannen i mitt liv var funnen, att vi skulle vara en lycklig familj, men icke allt bara fakkades. Varför skriva till mig något som inte ens stämmer, för att först bli glad ock sen ledsen? Visst det är en tid sen nu, men ändå så himla onödigt.. Jag har kämpat som bara den för att vara perfekt, men misslyckas.. Förstår inte ens hur jag kan vara ledsen efter allt du gjort mot mig, egentligen borde jag trampa på det som smutsen under min sko men det funkar inte. Helvetes idiot värld, jag orkar inte med den mer! Borde kasta mobiltelefoner, data, allt och bara leva mitt liv med världens underbaraste son. Detta inlägget beskriver inte ens en liten del av hur kasst jag mår.. Life's goes on? I'm wondering..      


Kommentarer
Postat av: vevve

hej ida! va tråkigt att höra att du mår så dåligt. jag kan verkligen förstå varför och tänker därför inte skriva att det går över och att du e en stark kvinna, för det e du verkligen och allt det vet du. vet att vi inte känner varandra så bra men om du behöver prata och så så e jag en äldigt bra lyssnare. det e bara tills att höra av dig massa kramar!!!

ps: det e bra att du tänker på lillprinsen först. du e en jätte bra mamma.

2010-11-18 @ 01:16:20
URL: http://landemyr.blogg.se/
Postat av: Moster

Så bra av dej att skria så.JAg läste & du berörde mej.Jag vet sj av erfarenhet vad kärlek kan ställa till mej.Olycklig kärlek.Å man mår inte bra.Man får bara dagen att gå.Tiden med din son är uppskattad för han gör så du kan fortsätta.Å det känns tryggt att du känner så.Det blir bättre,Jag lovar,Men det tar tid.Du e en stark Kvinna,Å din son kommer tacka dej för att du e den mamma du e en dag när han förstår vad som skett i hans uppväxt.Men som sagt Ida.Man vet aldrig.Människor kan förändras.Å du.Jag tror & vet innrest inne att DIN kärlek står inte långt från dej.Men du ser bara inget nu.DU kämpar för fullt med att leva.Å du ska veta att du har oss alla,Vi är där även när du känner att livet e fakk..Du e en helt underbar mamma,systerdotter ja allt..Ge allt tid..LOve y gumman <3<3<3

2010-11-18 @ 06:38:15
Postat av: Linn & Matilda

Hej hej!

Vi känner ej dig, men jag måste säga att det du har skrivit är riktigt bra ida :) Du fått ut allt, eller nästan dem orden du vill få ut. Jag måste säga att du är väldigt stark person som orkar... och du har världens bästa son och jätte söt är han också!

Jag hoppas verkligen att du kommer ur mörkret snart och finner lycka inom dig.



Kram kram Linn & Matilda

2010-11-18 @ 19:16:35
URL: http://matildahallberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0