DAG 4 - VAD JAG ÅT IDAG

Hellu..
Jag ber om ursäkt för att det inte varit någon upptadering här men mitt internet fakkade sig men självklart fixat nu , bättre sent än aldrig (; Har faktikst varit skönt med en paus ifrån allt här ock helt ärligt , datan är inte så viktig längre .. Men upptadering här lovar jag er ock denna gången ska inte mitt helvetes internet fakka ;b Nu åter till att jag ska följa listan så ni alla lär känna mig lite.

Vad jag ätit idag?! Detta lär bli ett tråkigt inlägg faktikst.. Har varit kass med maten idag känns det som, men iaf åt en smörgås till frukost sen blev det faktikst makaroner ock falukorv till lunch sen därefter har det bara varit kex ätande ock en halv glass.. Ska bli bättre på mitt ätande men vissa dagar har man fullt upp ock glömmer bort att äta, illa illa men det tar jag igen andra dagar när jag äter för en hel släkt fan ;) & helvete, det är lucia ock jag har inte ätit en ända pepparkaka eller lussekat idag.. Nedan får ni en bild på min älskade lillebror för det vart den enda jag hade som där var mat med på bilden, så liten ock söt han var där eller hur?!

Imorgon blir det ett roligare inlägg för då ska jag svara på dag fem's fråga, hörs då bitches!





RSS 2.0