budskap

Melvin Christian Amadeus
26-03-10
47cm 3180g

Jag har precis varit inne på en sida där man kan läsa om en flicka vid namn Hailey som är lika liten som min son, skillnaden mellan dem två är att hon ifrån födslen har behövt kämpa för sitt liv. 
Flickan behövde en benmärgsdonaktor akut vilket dem inte fann som matchade hennes och nu blir hon allt mer sjuk, hon har till och med slutat le och läkarna har förberett Hailey's föräldrar att det inte blir någon lyckligt slut..
Jag tycker det är så fruktansvärt hemskt och förfärligt, innan trodde jag att allt hade en mening men verkligen inte något i stil med detta ;s
Melvin föddes frisk ock är det fortfarande vilket jag är otroligt lycklig över, man tänker på det mer vid vissa tillfällen.
Jag hade blivit helt förstörd om melvin hade fått en svår sjukdom ock slutat le, allt det där underbara ock bara kämpat för sitt liv.. Det är riktigt hemskt, vill inte ens tänka tanken, den skrämmer mig.
Jag försökte nå fram ett budskap med detta inlägget, känns som jag misslyckades en del, det är i alla fall att man ska vara lycklig ock rädd om det man har ♥


Kommentarer
Postat av: F

De är så jävla fel när ett barn dör!

2010-11-11 @ 15:27:23
Postat av: Emma - Mamma till Mathilda. <3

Usch fy fan. Ja vi ska vara evigt tacksamma att vi fått friska barn. <3 Hemska tanke..

Hoppas ni mår bra annars, Saknar er. Puss <3

2010-11-11 @ 21:52:35
URL: http://emmamedmathilda.blogg.se/
Postat av: Therese - mamma till Adrian

Tack för din kommentar i min blogg! Och det glädjer mig ännu mera att du har skrivit om Hailey. Läget är absolut inte bra med henne! Ush ush ush!

2010-11-13 @ 10:00:23
URL: http://lutzia.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

usch vad tråkigt :(

2010-11-14 @ 23:25:15
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0