farsdag


Då var det pappaorna's dag ock ett riktigt stort grattis till min papz som lyckats med att vara världens bästa (;
Tänk ändå så mkt man upplever med sina föräldrar, visa saker med sin mamma ock andra med sin pappa. 
Min pappa har alltid funnits där i den mån han kan för sina barn och varit den perfekta pappa'n för oss.
När man började skolan var det pappa som var med mig första skoldagen, lärde mig cykla till skolan, han var med i hem&skola och höll i en av aktiviteterna på frilufsdagarna, han var lite av min ock mina syskons brottar tränare, han var den första jag övningskörde med, han som sa att jag fick pierca mig i navlen, han som hjälpt mig att flytta och massvis annat positivt ock minnesvärt..
Dock har han även varit världens värsta pappa när han skällt ock gett mig utegångsförbud osv, men sånt tillhör ;p Jag tror att alla barn älskar sina föräldrar oavsett vad och faktikst att få växa upp med dem båda är något jag fått uppleva och är oehört tacksam över, tyvärr kan inte alla barn få den möjligheten..
Pappa, jag älskar dig du är bäst ♥


Kommentarer
Postat av: Paulina Danielsson

Jag som alltid velat ha en mammakompis ^^mejla mig på facebook " Paulina maria denise Danielsson"

2010-11-14 @ 22:31:27
URL: http://paow.se
Postat av: Moster

Åhh så fint skivit gumman,,,Ta hand om er där hemma...Kram <3

2010-11-15 @ 08:17:27
Postat av: Therese - mamma till Adrian

Ja, Hailey är så sjuk, och jag önskar det fanns något man kunde göra, men det finns det inte. Inte i egenskap av vän till mamma Rachel. Och vad jag förstått så finns det inte så himla mycket läkarna kan göra heller!



Ja, Adrian kryper lite granna, lär sig mer och mer. Din lille då? =)

2010-11-15 @ 08:45:13
URL: http://lutzia.blogg.se/
Postat av: Therese - mamma till Adrian

Glömde säga att han är född 21 mars ^^ Din?

2010-11-15 @ 08:45:34
URL: http://lutzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0