Dag 3 - Mina föräldrar

Hellu.. Förlåt för kass upptadering men internet där hemma funkar inte ock telia hade lång telefon kö nu så blir att ringa dem senare ock höra anledningen till detta, man blir helt handikappad utan internet fan ;s Jag är iaf hemma hos min moster nu ock medan barnen vilar tänkte jag fortsätta på min personliga lista och idag är rubriken mina föräldrar :)

Det är rätt svårt att veta vad man ska skriva om sina föräldrar, räcker det inte med att skriva dem är bäst? Dem båda arbetar och kämpar för att familjen ska må bra ock ställer upp allt vad dem kan, det är underbart! Ens föräldrar är dem personer man kan bli riktigt sura på men också dem kan alltid kan vända sig till, konstigt nog så finns dem alltid där oavsett vad.. Jag har alltid älskat mina föräldrar av hela mitt hjärta ock uppskattat dem som bara den men ända sen jag själv blev föräldrar blev det ännu mer för man ser allting ut ett annat perspektiv och förändrar sitt tankesätt en del. Dem två är även ett bevis på att äkta kärlek finns för dem har varit tillsamans i massor av år ock gått igenom riktigt mycket tillsamans men ändå klarat sig igenom allting och det är jag oehört glad för eftersom då vet jag att båda är lyckliga och dessutom har jag mina föräldrar på samma ställe. Dessutom har jag föräldrar som är underbara som mormor och morfar också till min son, me like it! Nja, det var väll allt jag kan skriva om dem faktikst för att det finns inte ord som kan beskriva dem helt ärligt, dem är bäst och jag älskar dem! ♥ 


Kommentarer
Postat av: Maria

Nu hoppas jag på uppdatering ikväll=) Tänk att din lilla son kommer känna så för dig sen'=) Underbart

2010-12-13 @ 11:42:29
URL: http://litenmaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0