Dag 2 - Min första kärlek

Hur vet man vad som är sin första kärlek, är det den personen man var tillsammans med först, eller den man var tillsamans med längst, eller den man kände att han var den rätte, eller den som man grät över när det tog slut?!

Min allra första kärlek var i tonåren ock varade i tre år med en kille som heter marco, finns inte så mkt mer att säga om det känns det som?! Vi hade väll det inte så fruktansvärt bra efter ett halvår, så auo det finns inte i princip.. Sen kom där en som fick mig att smälta direkt och det var fredrik och med honom kändes allting så himla rätt, att det var han jag skulle leva hela mitt liv med så kanske det är första kärleken ist? Jag blev gravid med fredrik ock han stöttade mig igenom hela graviditeten som inte var en dans på rosor, vi flyttade ihop och det var helt underbart. Vi blev en familj och allting var så perfekt att det kändes som jag levde i en dröm, men det var inte så för drömmar slutar lyckligt och så blev det inte mellan oss.. Jag tror faktikst att enligt mig är han min första riktiga kärlek i alla fall eftersom jag var så beredd att leva exakt hela mitt liv med honom, skaffa familj, kämpa för allt sådant.. 

Sen finns där en annan form av kärlek och det är till sin familj, den kärleken förstår man den dagen man blir förälder själv..


Kommentarer
Postat av: miztha

Vad roligt att du vill vara med och tävla om att bli veckans blogg! Tävlingen avslutas på Söndag, Lycka till! :)

2010-11-24 @ 10:07:49
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Moster

Åhh Ida lilla..det var bra skrivet,,kram på er båda

2010-11-28 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0