Dag 1 - Presentera mig själv

Detta blir en svår uppgift, hur presenterar man sig själv? Det kan bli hur kort som helst men också långt.. Jag får väll försöka och så får vi se hur det går, eller vad säger ni underbara läsare?

Mitt namn är Ida Jasmine Ivanoff och är född 1 oktober 1989 på helsingborgs lassaret. Jag har en son som heter Melvin Chritian Amadeus och han är född den 26 mars 2010 på helsingborgs lassaret. Vi bor i klippan där vi stormtrivs, känner inte allt för många här men dem underbaraste och det räcker för oss. Längre fram kommer vi kanske att bosätta oss i helsingborg men inget som är aktuellt alls nu, vi får se vart framtiden tar oss helt enkelt.. Jag är mammaledig i skrivande stund ock därefter kommer jag att bli arbetsökande om jag inte ska läsa vidare från personlig assistent till undersköterska, i drömmarnas värld är mitt mål att bli lärare för lågstadiet eller polis. Ska försöka komma på hur jag kan beskriva mig själv mer, men vet inte hur andra ser på mig och svårt att märka det själv? Men vi chansar väll på att jag är en väldigt blyg person fram till den dagen då det bara försvinner ock därefter blir jag en riktig människa som bara snackar hela tiden och skäms inte direkt för något, annars är jag väll som dem flesta människor.. Jag brukar mest ta det lugnt ock dagarna ock umgås med vänner ock sånt & dessutom lägger mest tid på min underbart vackra son! Lägger in en bild så ni får se mig, dock är den tagen innan graviditeten som ni kanske ser, magen ser lite större ut xD 

Ha det bra kexchocklad, puss&kram!


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

vad ska du hitta på ikväll? :)

2010-11-22 @ 17:05:20
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Ida

Tyckte att detta va en bra beskrivning av sig själv

2010-11-22 @ 17:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0